Monday, January 23, 2012

jom picnic jom

annyeong ;D okay, aku nak tanya, agakagak kurun bila korang last berpicnic ?? haha aku ? err aku dah tak terkira kurunnya. maybe aku last picnic time zaman pak belalang dulu kot. pfft 


TAPI, dengan adanya laman sawangsawang ni, tiaptiap hari aku boleh picnic. hehe cool kan ? macam mana? ha, macam ni le caghenye weh :

  1. connect korang punya internet connection.
  2. then bukak laa server yang korang suka. Mozilla ke, Chrome ke, Explorer ke. ni takde paksaan. korang boleh pilih apa yang korang suka. syok kan ? :p
  3. pastu pegi dekat tempat nak type www tu. ( haha bengong =.= )
  4. lepastu korang type laa www.picnik.com
  5. then, bolehlaa kita bersuka riaaaa :D
hehe entry ni bukan bertujuan nak aniaya orang. tidak tidak tidak. nehii ! tapi actually aku just nak kongsi perasaan dukacita aku. sobsob jiwa, jantung, hati saya merasa amat sedih akan kepergian website ni bulan April nanti ;( this is totally the best picture editing website that i had ever found. nape ?? tak caya ?? mehh aku tunjok bukti !


pergh. mata cicak pon tak nampak ni =.= sila click untuk gigi yang besar.

TAPI , apa yang bestnya bila dia nak closing ni ?? yang bestnya, SEMUA premium features dia kita boleh guna dan berfoyafoya. ohyeahh. nasib baik laa aku tak beli dulu. fuhh selamat. 

so dengan ini, saya tak laa berat hati sangat nak lepaskan Mr. Picnik saya ni pergi meninggalkan saya. jadi semua rakyat jelata sekalian, apa tunggu lagi? moh le kita berPICNIK ramairamai :D

Picnik Lover,
Dyra Haiyi

2 hai pak mat ! nak comment sini ;D:

nurul iman said...

picnik. aiseyy saya baru first time jumpa benda nih. haihhh -.-

irma herdiani said...

haha . saye pon gune ini baby. dah try pizap