Saturday, June 12, 2010

game over sayang ;'(

13 JUNE 2010 1.55 a.m.

semuenye dah berakher .
it starts from

29 MARCH 2009

every single things will come to an end .
so this is how the FULLSTOP happened .
i never thought this could be hurt this muchmuch .

tolong hayati lirik ini :

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang
Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan
Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan
                         -shahir AF8-

aku harap Temu kebahagiaan dalam perpisahan akan jadi kenyataan .
 ilovethispart:

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

ohmyy , cant stop the rainnn from my eye .
sumpa tak pena rase macam nie douh .
sakit menggile . haha hiperbola jap .

katekate untuk someone ( walapon die takkan bace sebab die taktau blog aku . ngahaha ) 
aku dah maafkan kau . jangan risau . tapi , tolong amek pengajaran . jangan buat macam nie lagi . ko tau tak maksud sakit tu ape ?!? bencinyeee ko tau tak rase cam jantung kene robek ?!? kalau tak penah meh aku robekkan jantong ko . padan muke . duhh dont worry aku takkan simpan dendam kat kau sebab aku <3 kau . pulangkan balek hati aku A . S . A . P aku nak bagi orang laen pulak . huh ! benci laa die dudok lamelame ngan orang yang tak reti nak jage die . BAGIBALEKCEPATTT ! sebelom aku panggel ridsect  untuk bunoh kau . arghhhh !!! rase nak buang simcard . hahaha sayanggilesimtudouh rase nak campak phone . ouh yeahh BENCIKAULAABABUN !! huh huh huh dan huh . btw , thanks sebab ko penah bahagiekan aku . so aku tak nyesal pon . cume bile dah berakher nie aku rase sedihh . huhu engatengat la balek ye kenangankenangan kite dulu . woohoo bejurai air mate gue . ngahaha bodoh tol aku nie . pasal kene gigit semut pon nak nanges . adoii ape aku merepek ni . benci ah . bilaa rinduu ~~ . woo stopstop . nostalgic gile lagu tu . dodol tol .

dah lah . GAME OVER . lets go on with the new life . make a new beautiful book cover and start from page one . lepas nie elakkan virus C . yeah vitamin C . haha make the book full of happiness . bestnyee adui .

ILOVEYOUVERYVERYMUCHMYSPONGEBOBDORADANNYPHANTOMSUPERJUNIOR2PMSHINEEBABUNBABUN

p/s : tengah heartbreak memang suke merapuu
oke laa . ADIOS MALACORNTOS ~

0 hai pak mat ! nak comment sini ;D: