Thursday, July 29, 2010

snacks ;D * boring timee . ouh yeah *

Mengapa harus ku ditimpa sebegini rupa . Apakah salah dan dosaku .Tanpa ku sedari air mata mengalir tanpa henti . Tiada siapa yang tahu . Hanya aku dan diriku . Ibarat seperti seorang pengarah menangis dibalik tirai pementasan . Aku .. menangis kesedihan . Aku rindu dia . Aku mahu dia . Aku suka dia . Hanya dia yang menyokong aku . Mengapa ? Tiada siapa yang disini menyokong aku . Hanya dia . Dia memberi harapan untuk aku . Aku hanya mahukan kata-katanya . Bukan romantis . Tetapi cukup membuatkan ianya menusuk kalbu ku . Aku sentiasa terngiangngiang kan katanya . Aku perlukan katanya untuk meneruskan hari-hariku . Sekarang dia sudah tiada . Dia meneruskan hidup seperti biasa . Mana mungkin aku menerjah mindanya saat-saat ini . Dia pasti punya peneman . aku tidak patut menggangunya . Aku hanya hadir sesaat didalam hidupnya . Aku hanya secebis dari kehidupannya yang hanya mudah untuk dibuang setelah tamat segala yang ditempuhi bersama . Aku ingat dia mahu beri kata semangat terakhir , malangnya tiada . apa yang aku harapkan tiada . Mungkin tidak mempunyai waktu ? mungkin ? ketika itu aku mencari . ya aku lihat dia . Aku tidak berani untuk pergi kepadanya . sungguh! Aku tak berani . Sekilas kemudian dia sudah tiada . Peluangku hanya disitu . Pertemuan sebelum itu adalah yang terakhir  sewaktu ku menitiskan air mata . Aku telah menunjukkan yang aku ini lemah . Tidak sepatutnya ini terjadi . Dia pasti tidak suka melihat aku yang lemah sebegini . Tapi aku tiada daya . Dia seharusnya faham . Bukan sengajaku . Bukan pintaku . Aku mahu dia faham dan menyokongku . Ya , dia menyokongku . Tapi hanya sebentar tidak mencukupi . Tinggalan masih ada . Masih belum hilang . Masih belum pupus . Aku membuat tekad pada diriku sendiri . APABILA HAPUS SAHAJA KOYAK-KOYAK INI , MAKA HAPUSLAH ANGAN-ANGANKU TERHADAP SI DIA !!!!! ini adalah muktamad ! bukan niatku untuk melupai jasa . Tetapi ini hanya untuk tidak membuat aku hanyut pada angan ku terhadapmu . Cukup-cukup aku sebagai pungguk merindukan dirimu bulan . Penat . Setiap masa aku mengingatimu . Maka aku berharap agar dapat ku lupuskan anganku ini secepat mungkin . Insan yang ku sayangi , janganlah membuatkan ku terkejar-kejar bayangmu . Aku berharap penderitaan ini akan tamat secepat mungkin . tanpa kamu lagi . Jangan kamu khuatir . Kamu masih tersisip kemas disisi kotak ingatanku . Tidak mungkin aku melupakan orang yang telah banyak berjasa kepadaku . terima kasih bulan tersayang . hari siang akan menjengah maka terlindunglah kamu. Pasti kamu akan kuintai setiap kali tibanya malam . janganlah kamu rasa terganggu dengan intaianku duhai bulan ..

p/s : is this mine or copyright ? LOL the answer is in YOU ! :DD 
      

 ITS A QUIZ !
bored ppl do creating or searching ?  

0 hai pak mat ! nak comment sini ;D: