Wednesday, August 4, 2010

welcome home dear ;D

haha at last . semue budak merbok da balek . yeay . aha sebelum ni aku rase macam da quit maktab je . sebab orang lain sume kat sane . aku je kat umah . hurm . exam tak amek lagi . oh tidaaaak . malas douh nak studyy . malas laa cite pasal tu . ouh , good news to tell . muke aku da baek ! Alhamdulillah . cume tinggal dagu ade sikit lagi and nak pegi dentist esok :) aku RINDU budak maktab . T_T hurm thanks sebab support aku time aku punye muke menderite . aku SAYANG korang weh . aku matimati ingat sesetengah manusie akan gelakkan aku . tapi alhamdulillah . korang baek sangat . korang siap bagi support lagi . eyheyh aku rase ade seseorang gelakkan aku . biaa laa . ouh HAWA , rindu dodol kat ko . bile nak jumpe lagi nie ? oho , da denga lagu baru SHINEE ? yaww FAAM , sile ambek perhatian ! LUCIFER . sedap douh >_< aku jatoh hati dengan CHOI MINHO . heee faam jangan mara . tapi dont worry . aku tetap paleng suke SUPER JUNIOR dodol . aku sekarang paleng suke dekat CHOI SIWON ouh . huhu SARANGHAE . kibum da takde . so , saye beralih arah . haha aku mule suke gile kat siwon sejak lagu BONAMANA . then waktu aku tengok video iklan dorang yang KYOCHON tu .








hee . siwon sosososooooo handsome . die ade six pack >< aaaaaa aku suke dye . oke FULLSTOP . ape lagi nak cite ye . dah lupe laa . ouhouh ade someone tu kan . entah laa die macam da jauhjauhkan diri daripada aku . maybe aku je kot yang perasaan macam tu . KOT KAN ? hurm up to her la . kalau die da taknak kawan aku mane bole pakse kankan ? asal die bahagie ye  :) saye bahagie tengok awak bahagie :D ( asal sayeawak nie douh ? ==' ) ouh during duduk ruma nie kan , asyik nak tidooo je . nape ye ? revenge tak cukup tido kat maktab kot . haha lepas tu makan banyak pulak dah . GEMOKGEDEMPOL la saye . haisyh oke laa nothing to say da kot .


p/s : sayesayangsemueorang .

xoxo

0 hai pak mat ! nak comment sini ;D: