Friday, August 6, 2010

jiwang sekali sekale :)

Saat kau hadir dalam hidupku terasa indah
Hanya bayangmu menyentuh jiwa , temani sepi
Kini s`mua cintamu tlah pergi
Meninggalkan diriku dalam kehampaan sendiri

Waktu t`rus berjalan dan memberi perih di hati
Hanya rindu yang aku dapatkan bukan cintamu
Kini baru aku menyadari
Kau begitu berarti didalam hidupku ini

Saat - saat yg indah , saat masih bersamamu
Waktu kita berdua dan mewarnai dunia
Semua yang telah berlalu
Kini teringat lagi, kini terkenang lagi
kuingin kembali , kuingin kembali

Hanya rindu yang aku dapatkan , bukan cintamu
Meski kini kau tak mencintai diriku lagi
Kini baru aku menyadari
Kau begitu berarti didalam hidupku ini

Saat - saat yg indah , saat masih bersamamu
Waktu kita berdua dan mewarnai dunia
Semua yang telah berlalu
Kini teringat lagi, kini terkenang lagi
Kuingin kembali , kuingin kembali

- saat-saat terindah ( Rama ) -

walaweyh . sedih gile douh lagu nie . huuu i almost cry . hurm susa kan jadi pompuan . hati lembut sangat . senang je cair . haisyh sekeras mane pun pempuan tu sebenarnye hati dye tetap lembut . tu laa fitrah pempuan nie . aku rase kan .. aku suke someone nie laa . arghh lupekan . malas nak pikir . ouh maybe esok or isnin aku balek maktab balek . waaaa malas ! ramai douh nak sambung sampai 14 . MANE ACI !! takpe laa pikirpikir balek , kalau aku balek isnin nie , aku da cuti 15 hari . kalau aku sambung sampai 14 sumpaa laa lame . 24 hari kowt . almost sebulan . gilaaa bapak ah . aku tak siap SPOTLIGHT ADD MATH lagi . oh nooo aku almost siapkan FOLIO BIOLOGY . aku da siap FOLIO PJK . aku tak siap lagi HANDOUT ADD MATH . aku tak study lagi untok 6 subjek yang aku belom amek tu . gilaa chemist , physic , biology , add math , mode math , p . islam . memang best laa kan . huh ==' tidakk . malasnye . bile laa nak balek ruma balek . i da mule rindu ruma walaupon tak balek lagi . haha dodol kowt  :DD

0 hai pak mat ! nak comment sini ;D: