Wednesday, February 27, 2013

Wish and Event Management Seminar

Assalamualaikum.
haa jawab jawab. tak jawab dosa ! :p okay so whats da topic for todaayyy ? hmm can i just talk randomly for this entry ? susah betul nak fokus pada satu topic je. kalau saya terbebel dalam entry ni, maafkan sayaa :3

actually, saya teringin sangat nak pandai main gitar or piano. sangat teringin. hari tu teman Ain Z pergi main piano dekat Undercroft. dia main macam macam lagu. melody dia so touchy feeling like nangis. haha okay melampau :/ sebab selalu terfikir, kalau reti main benda benda alah ni mesti time tengah emo terus main instrument ni. its like dedicate songs to our own self. kannn. dulu pernah try main gitar Yuyu. ya ia SANGAT SUSAH. SANGAT ya diulangi SANGAT. so rasanya memang tak la kot nak beli gitar. nanti tersadai takde sape main. lepas tu teringin nak beli keyboard. tapiiiiiiii takut jadi macam gitar tu. sebabkan tak reti main terus menyadaikan keyboard tu. tambah pulak dengan university life yang non-stop hectic nyeww niww. memang payah laa nak fokus kat alat alat muzik tersebut. mungkin cuti 4 bulan nanti boleh try ? *winkwink* okay nanti nak survey and nak masukkan dalam wishlist. oh yeah :D


haa, cakap pasal wishlist, saya teringin nak ada satu. tetambah lepas tengok 16 Wishes hari tu. rasa teringin nak buat. tapi no idea. sebab mostly wish gua ni semua yang macam agak err agak mustahil. haha jadi just let it flow (?) apa apa pun yang keyboard ni dah jadi salah satu dari wishlist. yeayyy *nari keling*


tak sabar nak tunggu bulan 3. ehh nak dekat dah la. lusa dah bulan 3 :O cepatnya masa berlalu. nanti tup tup final. tup tup dah masuk undergrad. tup tup Farah dah kahwin. #Ehh :p satunya bulan 3 ni tak sabar nak tunggu surat cinta from Faam. ehem ehem ni plan kami berdua. nak post post surat setiap 7 dan 13 haribulan. hee comel kan kami. okay takpayah puji kami dah tau. wkwkwk lagi satu saya tak sabar nak tunggu Event Management Seminar tu berlangsung. haa ! cakap pasal EMS ni, saya telah direcruit untuk jadi ahli Public Relation. dulu waktu interview punya la taknak department Sponsorship sebab ingat sebok beno. rupanya dalam event ni, department PR ni laa paling sibuk ! pdvbqwtrzxsmk sungguh ! tapi kan sebenarnya, sejak masuk EMS ni, BANYAAKKK sangat benda saya belajar. serious ni tak tipu ! walaupun kerja banyak and sibuk, sebenarnya best jugak laa jadi committee EMS ni. mungkin tahun depan kami akan masuk lagi and jadi HOD (?) haha kay Dyra so perasan. perasan is Dyra. in addition to that, saya dapat ramai kenalan baru. even with the seniors. kay bangga jap :p lepas tu saya dapat enhance my soft skills in communication sebab kena call Universities and Schools lain tu. apa apa pun memang tak menyesal la jadi committee EMS ni :D


by the way, sesiapa yang agak agak macam terbaca entry ni err err saya nak promote terus laa boleh ? hee




Are you new in event management? Do you ever have difficulties in conducting events or programs?  Want to learn how to conduct a successful and efficient event? We present you, Event Management Seminar 2013. Do join us. Fill up this form to register: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFNHUDR0Y0hCdTdzcXZzelhnR1gyZGc6MA . Any inquiry, please contact: 013-2775270 (Anwar) or 017-9020889 (Aishah) Meals and Certificate provided ! :D

or you can just contact me :) serious saya cakap, TAK RUGI masuk event ni. you will be learning how to manage event by theory and practical. and dekat sini laa kami akan bagi peluang participant to mingle around with people yang dia tak kenal pun so that nanti bila masuk alam pekerjaan tak risau dah nak kena kerja dengan entah sesapa kan. bayaran pun murah je. susah tau nak dapat peluang macam ni. CERTIFICATE pun ada. 


okay thats all kot. kalau ada apa apa pertanyaan boleh contact me through FB ke Twitter ke. jangan risau. saya tak sombong dan tidak makan orang. saya makan makanan je. nyumm :9


okay lapar.



Go EMS ,
Dyra Haiyi

0 hai pak mat ! nak comment sini ;D: