Sunday, December 27, 2009

cerite ceriti

olla. very long time tak blogging nie. huhu ouh cakap pasal result pmr. waktu nak pegi amek result aku memang takowt gile. nanges rase nak munta sume. pastu bile da amek. alhamdulillah. aku dapat 7a 1b. aku pown tak sangke jugak. aku engat dapat 5 ke 6 ke. family aku pown target camtu. tapi alhamdulillah lah. tapi kan b aku nak tao ape ? haisyh susa nak cakap. b aku BAHASA MALAYSIA. gile ramai orang tekejot ouh. either me. LOL cekgu bm aku kan tak puas ati gile. dye suro bwat recheck. dye kate patotnye dapat straight. tapi bm pulek b. tu lah dye suro bwat recheck. tapi kene baya rm30. tak kesa lah tu. sekarang nie nak tunggu offer mrsm lak. huhu harapnye dapat lah. tapi kalu aku dapat. aku harap aku dapat dengan azah. huuuuuuu bole balek n pegi samesame. hehe aminnn kawankawan aku banyak ouh dapat 8a. T.T congratulate to them. im proud of them :D ouh cite pasal adiah pulak. acu aku cakap die nak bagi special gift tapi tatao ape. hehe waiting.. lalalala harapnye dapat dwet lagi ouh. da kering ni. =.= opah aku bagi rm100. mak aku da bagi hadiah before amek result. dye bg hadiah s*******. (secret) and ayah aku bagi notebook. OMG aku sayang gile notebook nie ouh. aku siap bagi name lagi. name dye DOLLY. hehe aku cube nak jage dye baekbaek macam nyawe aku sendiri. hehe mahal ouh. kuar bajet dpd ape yang ayah aku plan. dye engat nak beli yang under seribu. tapi da tade. hehe dapat lah akhernye notebook brand fujitsu nie. XD wane puteh ! XD OMG aku sangat suke. hohoho sayang gile weyh. aku harap dapat lah dwet banyakbanyak cause nak simpan beli phone. *wink* amiinnn

0 hai pak mat ! nak comment sini ;D: