Thursday, December 3, 2009

keje.tenet.ibu

adui. sekarang nie my focus banyak dekat blogger je. myspace aku bukak kejap2 je. facebook pown same. huhu lagipown aku dah susah nak online skunk. my tenet kat umah cant connect cuz it needs network key bfore connecting. annoying kan ? huh jadi waktu siang je lah boleh cuz aku ekot my mum pegi office. actually die suro aku keje dengan dye. tapi sometime aku tak mo keje cuz nak online. haha pastu my mum mesti akan shout.

" dyra bile nak keje nak tolong ibu nie. "

hour later...

" dyra ! bile nak keje ?"

hoho thats the story larh. haisyh. saba ye ibu. ngee tapi if i work a day . i get RM15. but half day i get RM10. so agak banyak tapi usually aku keje half day je. hahahaha

p/s : to my myspace , facebook and habbo friends. so damndamn sorry. dah lame tak sembang ngun korang.. T_T rindu macam hell. wuuuu nanti kalau tenet dah ade kat umah , aku sure on 24 hours. hehe

0 hai pak mat ! nak comment sini ;D: