Wednesday, December 16, 2009

life.. haiyya

ape nak cakap.. hurm da lame tak blogging. i really miss this. hoho (kinda) nothing much to story larh. haiyya. esok.. last day tuition math. adehhh sdeyh larh plak. T_T nape eyh ? huhu btw next year pown aku sure tuition sane lagi. yelarh aku rase aku takkan dapat MRSM ouh. hahahaha tape larh banyak faktor aku rase aku tak sesuai stay hostel. huhu antaraenye. :

  • malas kemas bilek. ( u never know how i live in that bloody messy room. hahaha )
  • malas lipat baju ( and this one u never know whether my 'almari baju' is really baju2 inside. )
  • malas bwat revision. ( bukak buku. tutop balek. XD )
  • tak penah bejaohan lamelame ngun ibuayah. huuu
  • manymany more larh
kawankawan aku pown kejam tahap zalim. bile aku kate kalao bole nak masok asrama tahon depan. then dorang pown menggunekan mulot dorang yang kejam tahap zalim tu cakap :

" kau nak dudok asrama ? haha bole ke. "
" dyra ?? dyra dok asrama ? hahahaha "
" muke dyra nak masok asrama ? " (=.=)

ciss ! tak menyokong langsong. tape larh pikirpikir balek memang tidak layak.. T_T
lagi satu. hurm bile aku renong balek. renongrenongrenongrenong. aku rase... tatao larh. hurm aku nak jadi PAKAR SAKET PUAN. tapiii aku rase aku tak bole. entah larh tade mood nak cakap pasal citecite nieyh. huh. *pen off*

0 hai pak mat ! nak comment sini ;D: