Thursday, December 9, 2010

ape nak bagi name tajok eyh ??

sir / madam ,

PLEASE REFER THE TITLE

based on the title above , i would like to make a proposal on....

NUR HADIRAH ABDUL HAIYI ! dahdah laa tu merapot merapu . karang tak pasalpasal buat formal letter kat sini . kalau ade cekgu yang teringin nak check takpe jugak . haha 

ouhouh saye nak tanye ?? memang betol ke orang cakap " jangan cakap benci , nanti lamalama jatuh sayang " hurm sebab based on my observation , hydrogen react with sodium to produce.. bende tu memang betol . even saye pown penah rase . haha dulu , saye ade BENCIGILEGILEGILETAHAPBABUN dekat satu makhluk Allah nie waktu sekola renda dulu . sape tahu pasal ni please shuuu . bole tak lepas tu makcikmakcik rakanrakan saye yang kejamzalim baik tahap terbaek nie gosipkan kami ?! siap bagi name lagi : hadirah*** oii panas hati weyh . aku dala benci dye . tapi , itu cerite lame . sekolah rendah . sekarang da skola menenga . ouh , ape sebab saye benci dye eyh dulu ?? nak tao nak tao ? sebab dye kejam macam gile . haha dye tak mungken bace nie so dont woryy ;p aku benci gile kat ko dulu weh . tapi sekarang nie aku da neutral kan perasaan benci aku kat kau tu ;) sebab aku taknak jato sayang kat kau :'( dulu , dulu laaa aku da pena TERsuke sikit kat kau . sikit je . tak banyak pown . haha so , saye takmahuu perkare ini berulang . waktu dulu , kawankawan saye selalu kate kami akan kahwin . duhh == soryy skit . SAYE YAKIN DAN PERCAYE BAHAWE DYE BUKAN ORANGNYE yang bakal menjadi atok kepade cucu saye ! saye taktahu kenape tapi saye rase 100% betol . hahahha tapi aku bengang ngan kau sebab kau da lagi tinggi daripade aku T__T dulu ko kemetot tahap ketot waa cakap lu . tapi skunk , oh noo -.-

p/s : maybe akan terbang ke singa berpurepure . INSYAALLAH

0 hai pak mat ! nak comment sini ;D: