Wednesday, December 22, 2010

dyra gilaa novel / cerpen ?

yesyes aku sangat gile membace bendebende alah tu . hoho sekarang ni aku active dengan web nie http://www.penulisan2u.my dandandan nak tau satu cite tak ? haha aku pown berminat jugak nak buat cerpen. hehe da siap pown . da hanta da . tapi dye tak kua kan lagi . uwaa ;( baru 5 saat hanta da keco nak suro kuakan == . memang laa . penat tau nak buat . sebelum ni aku penah gatalgatal nak buat novel. baru 2 3 chapter dah hilang semangat. terus aku kuburkan je novel aku tu . haha berangan berie. cerpen ni alhamdulillah dah siap. tapi aku takowt jugak nak bagi orang bace sebab first timer kan xD nanti kalau dia dah siarkan aku bagi link , korang bace eh ? aku sangat perlukan comment ikhlas dari orang yang cantikcantik hensemhensem macam anda. hehe

0 hai pak mat ! nak comment sini ;D: