Wednesday, December 29, 2010

sleepoverrr

huwaa best gile weh . alyn , mas , nely , naza , hawe and azah tido ruma aku ary tu . wani dye datang siang je . ehem ehem bukan ruma aku . ruma anak yatim belakang ruma saya . kepunyaan ibu dan ayah . wee diorang kene baya RM10 sorang . hawe hutang == . azah RM5 sebab dye datang malam . oke kitorang kene masak sendiri . hoho klaka weh . time masak laa paleng best . kecoh gile . naseb tak runtoh dapor tu . tengah hari tu kitorang masak telur goreng , sardin , nasi and tibetibe aku rase nak buat sambal . gune cili mera . haha then alyn kate dye nak tumbok sambal tu . so , dye pown tumbok la :D time tu laa mule aku ngan alyn bwt idea merapu . maybe aku yang over merapu kowt :p kitorang tambah macammacam . garam , secukup rasa , air asam . huhu dorang sume kutok sambal kitorang . tapi opah aku cakap sedap . siap tambah lagi . aww <3 * high 5 alyn ! * pastu kitorang pown mati kutu babun pikir nak maen game ape petang tu . lastly kitorang maen laa game yang wani suggest that is maen tules name , perbuatan , anggota badan , name balek . sape tak paham suda . hahahha kitorang gelak macam nak peca perot ouh . mule laa kuaa perbuatan n anggota bdan yang 18sx :p dala tekene kat namename kitorang jugak . ouh syoknye . pastu mule laa mengabeskan ketas a4 aku dengan tules namename . 

malam pulak kitorang semayang maghrib jemaah . hawe jadi imam . haha ade inseden klaka time nie =oo= bole pulak makcik eyh nenek tu sala niat smayang sendiri . ceytt . then masak speghetti . waa dengan ayam goreng . nyamnyamnyam kuah speghetti gune prego . aku engat senang sangat kuah tu . cume panaskan je . sebab terpengaroh dengan eklan prego == " cume panaskan , dan siap untuk dihidang " poOda . ruperupenye kene tambah dengan garam , sos cili , sos tomato . sebab kalau tak rase dye masam sangat . then tambah laa air dengan sos cili sikit . better laa jadinye . TAPI , seperti biase , thanks to the greatest chef : dyra dengan alyn bhaha perasan sebab mencube bagi bende tu sedap . ape lagi , kitorang gune laa resipi rahsie kitorang , CUKUP RASA . weee teros jadi sedap gile . pastu tambah sos cili sikit and tambah lagi bende tu . tak caye ? try sendiri . dijamin ! padan laa orang cakap cukop rase tu sesuai tok orang yang tak reti masak :D

after makan , ayah jadi imam solat isya' . lepas tu ade tazkirah from bape saye itu memang hobi En. Abdul Haiyi :) bape saye bagi tazkirah pasal couplecouple . huhu 

" jangan laa kite engat ouh dye ade boifren , aku pown nak ade jugak "
sedutan dari tazkirah beliau . huhu terase kami :D aku jugee . tapi insyaAllah , aku da nak beruba pasal cintancinton nie . admireadmire tu biase laa . tak bole neglect . pekare normal . but , untok kupelkupel ni NO WAY . lepastu bape jam tah kitorang abeskan mase tangkap gamba .adoi . then tido lambat blablabla . bangun pagi hawe masak megi . tengah hari aku masak . then dorang balek .


ikan bilis goreng by wani


nasi by nely


sardin by ramairamai


telor dadar by ramairamai


sambal by dyra and alyn ;D


maen game + tules namename orang



FTW fcuk the world feel the wind ;D



makan petang keropok n nugget



ayam goreng sedang menggelupor dlm kuali . :9


kuah spaghetti by dyra n alyn


by dyra






rase kejap sangat sume bende tu happened . but deardeardear , aku nak korang tao , aku sayang korang sangatsangat . we wont be apart even we're not in the same school anymore ;D just dont forget every single thing that we just go thru since we're 13 ♥   




SARANGHAE TEENTED

0 hai pak mat ! nak comment sini ;D: